View My Stats

Thursday, October 19, 2006

Video of our Sunday Fall Ride - October

Check out this video of me and my buddy did of our October Fall ride (Oct. 08th/2006) in Gatineau, Perkins, Val-Des-Monts, St-Pierre-de-Wakefield and Poltimore area in Quebec. We mounted the video cam on my buddy's (Paul) Triumph T955i on the rear seat. Considering some of the roads were pretty rough, the image quality is still very good, not too mention the awesome scenic landscape, beautiful blue sky and sunny day.

Click on the web link below:

Sunday Fall Ride - October

8 Comments:

At 5:44 AM, Anonymous Anonymous said...

Il y a un grand bout qui est en fast forward... Et on ne voit pas beaucoup de "lean angle" je dirais même aucun...

 
At 4:04 PM, Anonymous Anonymous said...

Le son est très bon, les prise de vue son de bonne qualité mais ou sont les courbes??? c'est là que l'on trippe et que les effets vidéo sont les meilleur.

ciao dommage que ton bloogle soit anglo, j'aurais aimé lire ton blogue mais bon c'est bien ainsi.

DanVFR
002-98 VFR Québec

 
At 4:58 AM, Blogger Denis R. Parizeau said...

Hey Dan,

Il n'a pas de fast forward dans ce video du tout.
Et il a en masse de courbe, ont roulais assez vite pour ces routes parce que de leur condition, tres magané. C'est ca pourquoi il n'a pas beaucoup de lean angle.
Mon blog est en anglais parce que c'est la langue internationale.

Bonne journée, Dan!

 
At 10:55 AM, Anonymous Anonymous said...

Hello !
Ca y est je me lance, pas mal ton blog !
Déçu que tu ne roule plus BMW ...........
J'ai passé les 60000 km avec ma S.
Tu es toujours le bienvenu si l'envie te prends de venir en Europe !

Prends soin.

Laurent de France

 
At 10:53 AM, Blogger Denis R. Parizeau said...

Bonjour Laurent,

Comment ca va, ca fait trop longtemps qu'on ce sont pas parler.

Je l'ai encore ma Rockster.

Tu as faite pas mal de kms mon ami!
Merci pour l'invitation, une de ces journée, je viendrai te voir.

C'est quoi encore ton addresse couriel?

 
At 11:12 AM, Anonymous Anonymous said...

WICKED!! Wish I was there...mind you i'd be in the front cuz you guys are too slow!! LOL!! Ride on!!

 
At 12:36 PM, Blogger Denis R. Parizeau said...

Ha! Ha! Very funny girl.
We will have to wait and see, won't we!

 
At 6:32 PM, Blogger Ahitra Gaethon said...

I successfully set up my restaurant business through the help of a Public Loan Company which granted me a loan of 350k at 3% rate in return, I'm paying monthly and it's been going so well working with them.
Anyone looking for a loan to start up or expand their businesses should contact mr pedroloanss@gmail.com or whatsapp number +1-863-231-0632 on how to apply.
GoodLuck.

 

Post a Comment

<< Home